Automatyzacja

Zbigniew Urbański (dziennikarz): Wrażenia po przetestowaniu robota Dialla

Zbigniew Urbański, znany amator i specjalista najnowszych technologii specjalnie dla Państwa na wydarzeniu gdzie jest Dialla przetestował budkę, która imituje prawdziwą rozmowę z tym inteligentnym robotem.

Po wyjściu ze specjalnie ustawionych stanowisk w Teatrze Kamienica, podczas wydarzenia Gdzie jest Dialla? Zbigniew Urbański podzielił się z nami swoimi spostrzeżeniami na temat działania tej innowacyjnej wirtualnej asystentki.

Rozwiązanie firmy Voicetel działa jak wirtualny sekretariat. Jest to robot-recepcjonistka, która gwarantuje, że każdy rozmówca dodzwoni się do niej niezależnie od pory dnia i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Komunikacja z robotami w Contact Center, do jakich jesteśmy przyzwyczajeni, polega albo na wybieraniu numerów, albo podawaniu pewnych haseł. Dialla to inteligentne rozwiązanie, które ma zapewnić naturalną komunikację, imitującą rozmowę między dwiema osobami.

Jak wygląda komunikacja z tym nowoczesnym robotem? Czy rzeczywiście spełnia swoją funkcję, a porozumiewanie się z nią jest całkowicie swobodne?

Cały test i niezwykle ciekawą rozmowę przeprowadzoną przez Zbigniewa Urbańskiego z Diallą mogą Państwo obejrzeć tutaj.

Komentarze Facebook
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś