Automatyzacja

Dawid Wójcicki (Voicetel): Czym jest Dialla?

Dialla to inteligentna, automatyczna asystentka, której celem jest telefoniczna obsługa klientów wielu branż. To produkt, który sprawdzi się w każdej firmie, sprofilowany pod kątem aż 18 branż – z których największe to medycyna, motoryzacja oraz hotelarstwo i turystyka.

Wdrożenie Dialla jest bardzo łatwe. Można ją dowolnie zaprogramować i dostosować do potrzeb firmy – niepotrzebna jest do tego wiedza techniczna ani dodatkowa infrastruktura.

Dialla™ nie tylko nie stawia klientom żadnych ograniczeń sprzętowych, ale jest także niezwykle atrakcyjna cenowo – miesięczne opłaty za korzystanie z rozwiązania nie przekraczają 1/3 kosztów utrzymania konsultanta. Dialla™ obsługuje klientów firmy nieprzerwanie przez całą dobę, prowadząc z nimi spersonalizowany dialog i zapewniając stałą, najwyższa jakość obsługi.

Dialla™ integruje się i z infrastrukturą telekomunikacyjną, i z już istniejącym w firmie systemem obsługi (IVR lub CRM). Dialla™ składa się z modułów – takich jak call-routing (przekierowywanie połączeń), umawianie i potwierdzanie wizyt.

Modułowa budowa wciąż usprawniać działanie robota Dialla™ przez dodawanie do niego nowych funkcjonalności. Dzięki temu nasz klient może w pełni automatycznie realizować określony proces, np. rejestracji pacjentów czy przekierowywania połączeń.

Łatwiej nam zaoferować Dialla™ małym firmom, których jest w Polsce ok. 700 tysięcy i dla których zatrudnienie dodatkowej osoby zajmującej się tylko obsługą klienta może być nieopłacalne. Łatwiej wdrażać nasze rozwiązania w niewielkich przedsiębiorstwach niż w korporacjach, w których przeszkodą są zawiłości proceduralne i prawne.

Nie rezygnujemy jednak z obsługi dużych przedsiębiorstw – współpracujemy z wyspecjalizowanymi partnerami, którzy przejmują od nas zadanie integracji naszej technologii z rozwiązaniami obecnymi w firmach klientów i dopasowanie robota Dialla™ do potrzeb konkretnej branży (custom development).
Dystrybucja Dialla™ odbywa się za pośrednictwem firm telekomunikacyjnych, dostawców oprogramowania, dostawców rozwiązań dla contact center oraz integratorów IT.

Nasi najbardziej efektywni partnerzy mogą liczyć na więcej korzyści i większy margines zysku.

Wspólnie chcemy podnosić standardy telefonicznej obsługi klienta i zacierać różnice w tej materii pomiędzy małymi firmami a wielkimi korporacjami. Chcemy, by Dialla™ wyznaczała nowy standard telefonicznej obsługi klienta – by rozmówca już zawsze oczekiwał najwyższego poziomu, gdziekolwiek zadzwoni – czy będzie to fryzjer, ubezpieczyciel czy bank.

Wersja minimum naszej usługi to 5 000 minut rozmów w miesiącu, co odpowiada przeciętnej wydajności jednego zatrudnionego na infolinii konsultanta. W abonamencie zawarte są także koszty licencji naszych produktów, ASR, serwisu, infrastruktury, jak też fee resellera.

Komentarze Facebook
Udostępnień
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś