Dialla to inteligentna, automatyczna asystentka, której celem jest telefoniczna obsługa klientów wielu branż. To produkt, który sprawdzi się w każdej firmie, sprofilowany pod kątem aż 18 branż – z których największe to medycyna, motoryzacja oraz hotelarstwo i turystyka.
Wdrożenie Dialla jest bardzo łatwe. Można ją dowolnie zaprogramować i dostosować do potrzeb firmy – niepotrzebna jest do tego wiedza techniczna ani dodatkowa infrastruktura.
Dialla™ nie tylko nie stawia klientom żadnych ograniczeń sprzętowych, ale jest także niezwykle atrakcyjna cenowo – miesięczne opłaty za korzystanie z rozwiązania nie przekraczają 1/3 kosztów utrzymania konsultanta. Dialla™ obsługuje klientów firmy nieprzerwanie przez całą dobę, prowadząc z nimi spersonalizowany dialog i zapewniając stałą, najwyższa jakość obsługi.
Dialla™ integruje się i z infrastrukturą telekomunikacyjną, i z już istniejącym w firmie systemem obsługi (IVR lub CRM). Dialla™ składa się z modułów – takich jak call-routing (przekierowywanie połączeń), umawianie i potwierdzanie wizyt.
Modułowa budowa wciąż usprawniać działanie robota Dialla™ przez dodawanie do niego nowych funkcjonalności. Dzięki temu nasz klient może w pełni automatycznie realizować określony proces, np. rejestracji pacjentów czy przekierowywania połączeń.
Łatwiej nam zaoferować Dialla™ małym firmom, których jest w Polsce ok. 700 tysięcy i dla których zatrudnienie dodatkowej osoby zajmującej się tylko obsługą klienta może być nieopłacalne. Łatwiej wdrażać nasze rozwiązania w niewielkich przedsiębiorstwach niż w korporacjach, w których przeszkodą są zawiłości proceduralne i prawne.
Nie rezygnujemy jednak z obsługi dużych przedsiębiorstw – współpracujemy z wyspecjalizowanymi partnerami, którzy przejmują od nas zadanie integracji naszej technologii z rozwiązaniami obecnymi w firmach klientów i dopasowanie robota Dialla™ do potrzeb konkretnej branży (custom development).
Dystrybucja Dialla™ odbywa się za pośrednictwem firm telekomunikacyjnych, dostawców oprogramowania, dostawców rozwiązań dla contact center oraz integratorów IT.
Nasi najbardziej efektywni partnerzy mogą liczyć na więcej korzyści i większy margines zysku.
Wspólnie chcemy podnosić standardy telefonicznej obsługi klienta i zacierać różnice w tej materii pomiędzy małymi firmami a wielkimi korporacjami. Chcemy, by Dialla™ wyznaczała nowy standard telefonicznej obsługi klienta – by rozmówca już zawsze oczekiwał najwyższego poziomu, gdziekolwiek zadzwoni – czy będzie to fryzjer, ubezpieczyciel czy bank.
Wersja minimum naszej usługi to 5 000 minut rozmów w miesiącu, co odpowiada przeciętnej wydajności jednego zatrudnionego na infolinii konsultanta. W abonamencie zawarte są także koszty licencji naszych produktów, ASR, serwisu, infrastruktury, jak też fee resellera.
