Automatyzacja

Zbigniew Urbański (dziennikarz): Test inteligentnego robota Dialla

Dialla to innowacyjne rozwiązanie od firmy Voicetel. Wirtualna asystentka ma za zadanie udzielić wszelkich potrzebnych klientowi informacji, podczas naturalnej rozmowy. Na wydarzeniu Gdzie jest Dialla? można było sprawdzić, jak wygląda rozmowa z inteligentnym robotem za pomocą specjalnej budki, którą przetestował dla Państwa Zbigniew Urbański.

Na evencie firmy Voicetel dzięki specjalnej budce, można było przetestować działanie Dialli — wirtualnej asystentki, która ma za zadanie zapewnić klientom profesjonalną pomoc, przy zachowaniu swobodnej komunikacji.

Rozwiązanie firmy Voicetel działa jak wirtualny sekretariat. Jest to robot-recepcjonistka, która gwarantuje, że każdy rozmówca dodzwoni się do niej niezależnie od pory dnia i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Komunikacja z robotami w Contact Center, do jakich jesteśmy przyzwyczajeni, polega albo na wybieraniu numerów, albo podawaniu pewnych haseł. Dialla to inteligentne rozwiązanie, które ma zapewnić naturalną komunikację, imitującą rozmowę między dwiema osobami.

Czy tak jest w praktyce? To na wydarzeniu Gdzie jest Dialla? sprawdził specjalista od nowinek technicznych Zbigniew Urbański.

Komentarze Facebook
Udostępnień
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś