Green Days

Agnieszka Szerypo (Kwiaty Polskie): Nasza firma jest otwarta na nowych ogrodników

Z okazji zielonych targów Green Days rozmawiamy z przedstawicielką firmy Kwiaty Polskie Agnieszką Szerypo. Co firma ma do zaoferowania architektom krajobrazu, jak i zwyczajnym klientom? O to w imieniu telewizji Słodki Live pytał Patryk Gniedziejko.

Patryk Gniedziejko: Czym się zajmuje Wasza firma?

Agnieszka Szerypo: Nasza firma powstała w 2003 roku i zrzesza ogrodników z całej Polski. Głównym celem powstania firmy było wsparcie gospodarstw, ponieważ w Polsce jest wielu małych ogrodników, którzy nie mają siły przebicia. Rynek wymaga i marketingu i innych ułatwiających sprzedaż zabiegów.

Dlatego nasza firma jest otwarta dla nowych ogrodników, aby ich rozwijać i wspierać.

P.G: Czyli stanowicie podporę dla branży ogrodnictwa. A co macie w swoim asortymencie?

A.S: W asortymencie naszej firmy są rośliny doniczkowe, ozdobne z liści, jak i kwitnące. Duży nacisk na tej wystawie kładziemy na rośliny ozdobne z liści, ponieważ są one troszeczkę zapomniane i niewykorzystywane w polskich domach do dekoracji. A są to rośliny bardzo łatwe w utrzymaniu i przy małym nakładzie pracy tworzą bardzo fajny klimat w domu.

P.G: Są także użytkowe, bo oczyszczają mikroklimat znajdujący się w mieszkaniu, prawda?

A.S: Dokładnie, Jest wiele takich roślin np. chlorofytum, paprocie itd. Naprawdę jest bardzo dużo rodzajów roślin, które dobrze filtrują powietrze, dzięki czemu my nie dość, że mamy miły efekt wizualny, to także lepsze samopoczucie.

P.G: No właśnie, my nie bez powodu podeszliśmy do Was. Macie bardzo fajne stoisko, nawiązujące trochę do naszego wiosennego studia telewizyjnego.

Mamy trawę, kolorowe kwiaty, mocno zielone liście — naprawdę bardzo fajna konwencja twórcza. A w jaki sposób chcecie zainteresować swoją firmą nowych klientów?

A.S: Do dzisiaj głównie prowadziliśmy sprzedaż do sieci handlowych, a w tym momencie chcemy otworzyć się bardziej na centra ogrodnicze i kwiaciarnie. Każdy z naszych klientów lubi być dopieszczony, a w takim centrum handlowym czy kwiaciarni, klient nie zapomni, że jest najważniejszy, a roślina, którą otrzyma, będzie idealnie dopasowana do jego potrzeb.

P.G: Dziękuję za rozmowę.

Z Agnieszką Szerypo rozmawiał Patryk Gniedziejko.

Komentarze Facebook
Udostępnień
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś