Automatyzacja

Krzysztof Płachta (Voicetel): Przecieramy szlaki innowacyjnym spółkom

Jak tak bardzo innowacyjna firma, jaką jest Voicetel może poradzić sobie na polskim rynku? Czy firma ma zamiar rozpocząć swoją działalność za granicą? O tym opowie nasz gość – Krzysztof Płachta -Wiceprezes Zarządu Voicetel.

Tomasz Słodki: W maju miną dwa lata od debiutu Voicetela na New Conect, jak Państwo czują się na tym rynku?

Krzysztof Płachta: Czujemy się doskonale. Aczkolwiek pomimo tych dwóch lat, w dalszym ciągu uważamy, że jesteśmy spółką nierozpoznawalną na rynku. W ostatnim okresie odbywaliśmy wiele spotkań z przedstawicielami rynku kapitałowego i widać, że mało ludzi nas zna. W związku z tym, tego typu imprezy, służą temu, aby tę sytuację zmienić.

T.S: Jakie plany mają Państwo w związku z rynkiem kapitałowym. Czy myślą Państwo o tym, aby przenieść się na główny parkiet?

K.P: Tak, myśleliśmy o tym, aczkolwiek obecnie naszym głównym zamiarem jest budowanie wartości spółki. Oczywiście, naszych działań w kierunku głównego parkietu nie zaprzestajemy, natomiast najistotniejsze jest dla nas budowanie wartości.

T.S: Wiemy, że Voicetel jest innowacyjny, dzisiaj będziemy też prezentowali innowacji Dialli. Proszę powiedzieć, czy polska giełda to dobre miejsce dla spółek o takim poziomie innowacyjności?

K.P: Wydaję mi się, że tak naprawdę jest bardzo mało spółek tak mocno innowacyjnych na polskiej giełdzie. Tak naprawdę przecieramy, pokazujemy szlaki rynkowi kapitałowemu i pokazujemy, jak innowacyjne spółki mogą komunikować się z rynkiem. Wydaje mi się, że to właśnie my przecieramy szlaki.

T.S: Gdybyśmy spojrzeli na polskich inwestorów — oni mają skąd czerpać wzorce, tak, aby trafnie ocenić tę innowacyjność Voicetel?

K.P: Wydaje mi się, że na polskim rynku takich spółek nie ma. Tak naprawdę musieliby się zwrócić w kierunku rynku amerykańskiego i stamtąd ewentualnie czerpać wzorce, natomiast na polskim rynku ciężko jest spotkać spółkę w takim stopniu innowacyjną jak nasza.

T.S: Kiedy wykorzystają Państwo swoje doświadczenie do budowania własnej pozycji na rynkach zagranicznych?

K.P: Tak naprawdę ten nasz event ma za zadanie pokazać, jak bardzo innowacyjne są nasze produkty. Pomimo tego, że język polski jest trudny, jesteśmy w stanie zbudować te nasze innowacyjne produkty. Język dla nas nie stanowi bariery w związku z tym, jeżeli dobrze okrzepniemy na rynku polskim, za chwilę oczywiście wyjdziemy na rynki zagraniczne z naszymi produktami.

T.S: Dziękuję za rozmowę.

Gościem Tomasza Słodkiego był Krzysztof Płachta.

Komentarze Facebook
Udostępnień
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś