SOTI

Monika Kowal i Adam Paluszyński (SOTI): Nowe smaki SOTI spotkały się z pozytywnym przyjęciem

Jak wprowadza się nowe smaki na rynek? O tym opowiedzą Monika Kowal i Adam Paluszyński, którzy właśnie wypuścili na rynek aż trzy nowe smaki SOTI: miętę z trawą cytrynową, herbatę czerwoną i Popcorn Tea.

Tomasz Słodki: Dziś będziemy rozmawiali o nowych smakach SOTI. Jak wprowadza się nową linię na rynek?

Adam Paluszyński: Każda nowa linia może zawierać tylko jeden smak. Więc każdy nowy wymaga wyczyszczenia linii i zaparzania na nowo innych składników.

T.S: Pierwszym smakiem była zielona herbata, drugim jaśmin, a teraz doszły aż trzy nowe smaki. Opowiedzcie coś o nich.

Monika Kowal: Pierwszym z nich jest mięta z trawą cytrusową. W składzie tego napoju znajdziemy tylko wodę mineralną, liście mięty i trawy cytrusowej. Zero słodzików, kalorii i konserwantów. Przez to, że zawiera 60% trawy cytrusowej jest to napój bardzo orzeźwiający.

Wybraliśmy miętowy kolor korka, aby był spójny z całą kolorystyką butelki. Staraliśmy się zawrzeć na etykiecie więcej języka polskiego, a także dodać trochę informacji na temat procesu parzenia. Jak zauważyłeś, na poprzednich butelkach na etykiecie były wszystkie języki, teraz na każdy kraj przygotowujemy inną etykietę.

Na naszych butelkach chcemy zawrzeć jak najwięcej informacji, bo widzimy, że dużo osób czyta etykiety i jest tym zainteresowanych.

T.S: Trudno jest zrobić taki kolorowy korek? Dużo trzeba zamówić tego korka, aby mógł powstać kolor, który człowiek sobie wymarzył?

A.P:Dobre pytanie. Nasze poprzednie butelki mają biały korek, co wiąże się z tym, że musimy wyprodukować minimum milion korków w każdym kolorze, aby powstał spersonalizowany dla nas kolor. Także nasza nowa produkcja musi liczyć się w milionach butelek, żeby te korki wykorzystać.

T.S: Ten kolor jest dopasowany wybrany przez Was, czy po prostu znaleźliście gdzieś korek o takim kolorze i postanowiliście wykorzystać to w SOTI?

M.K: Nie, to jest Pantone, dokładnie musieliśmy podać kolor. Jest to produkowane na nasze zamówienie.

T.S: Co oznaczają te kolory?

M.K: Miętowy, to oczywiście mięta z trawą cytrusową, a czerwony kolor to akurat Rooibos.

A.P: To jest herbata, o której mówi się, że jest bardzo dobra dla kobiet w ciąży. Nie zawiera kofeiny, a imbir daje fajną nutę smakową, a wiadomo, że podczas ciąży smaki trochę się zmieniają i nagle przestaje się lubić np. cukier, bo naprawdę nie jest zdrowy i dziecko w jakiś sposób to sygnalizuje. Taka jest biologia.

Nie ma również kalorii, my nazwaliśmy to slimming booster, bo czerwona herbata znana jest z przyspieszania metabolizmu, więc jest najlepszym uzupełnieniem diety.

Czerwona herbata słynie z właściwości odchudzających.

M.K: Nie tylko korki, ale także herbaty są w trochę innych kolorach. Dlatego tutaj mamy kolor złotawy, tutaj czerwony, a tu bardziej brązowy.

T.S: Jak to jest wymyślać taką herbatę? Czy Wy jako małżeństwo siedzicie w domu i nagle Monika wychodzi spod prysznica i mówi: słuchaj mam pomysł na herbatę, zróbmy Rooibos, a Adam mówi: dodajmy jeszcze herbatę z popcornem? Czy pracuje nad tym cały sztab specjalistów?

A.P: Nie, badania konsumenckie można zlecić zewnętrznej firmie, która zatrudni dla naszej potrzeby rekrutów. Np. było 60 konsumentów z różnej grupy docelowej osoby młodsze, starsze, ćwiczące, niećwiczące itp., abyśmy mogli sprawdzić, które smaki im odpowiadają.

Często sprawdzaliśmy, czy dane receptury im pasują i dopiero później dowiadywaliśmy się, które smaki lubią. Jest też tak, że, jak już te osoby dowiadywały się jaki smak piły to rzeczywiście było to spójne z tym smakiem, czyli nie ma żadnej formy oszukiwania konsumenta.

T.S: Tak, ale to badania. A wymyślenie?

M.K: Dużo osób pytało się nas, kiedy będą nowe smaki, my pytaliśmy, jakie najbardziej by im odpowiadały. Chcieliśmy inspirować się potrzebami i upodobaniami konsumentów. Nasz wkład to były raczej same etykiety. Wówczas wymyślaliśmy napisy na etykiecie, aby jeszcze bardziej podkreślić to, że jest to prawdziwa herbata. Na butelce jest saszetka, która ma to symbolizować — Adam wpadł na to.

A.P: Tak, byliśmy na wyjeździe w Hiszpanii na ślubie przyjaciół i akurat taki pomysł się pojawił.

M.K: Ogólne jest tak, że, jak się gdzieś wyjeżdża, to głowa jest bardziej otwarta, więc zawsze największe pomysły mamy gdzieś na wyjazdach.

T.S: To herbata o smaku prażonego popcornu, ale tak naprawdę to ryż!

M.K: To prażony ryż i kukurydza. Jest to produkt najbardziej skierowany do dzieci. Od początku tak naprawdę chcieliśmy stworzyć produkt typowo dla dzieci, mimo że wiele z nich lubi jaśminową, a nawet zieloną herbatę, chcieliśmy trafić do nich przez Popcorn Tea. Ta forma spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Nowe smaki SOTI to trawa cytrusowa i mięta — orzeźwienie, czerwona herbata — odchudzanie i Popcorn Tea jako doskonała herbata relaksująca.

T.S: Teraz jest zimno, SOTI pewnie jest używane bardziej, gdy jest ciepło. Jednak czy mógłbym sobie takie SOTI podgrzać?

M.K: Wiele osób nas o to pyta. Jak najbardziej do 80 stopni nie ma żadnej utraty antyoksydantów, bo najważniejszy jest moment zetknięcia się liści z wodą przy naszym zaparzeniu. Do 80 stopni napój nie traci swoich właściwości, które nabył w momencie zaparzenia, więc jak najbardziej można dostosować temperaturę do swoich potrzeb.

Wiele osób mówi mi, że wlewa sobie SOTI do czajnika i troszkę podgrzewa. Ważne, tylko żeby nie zostało tam na dłużej, bo może pozostać osad z herbaty. Jednak jest to wygodne i możemy sobie zawsze coś dodać do takiej herbaty np. imbir. Większość osób wybiera jednak temperaturę pokojową.

T.S: Też tak wolę, sam uwielbiam pić SOTI. Bardzo dziękuję za rozmowę.

Gośćmi Tomasza Słodkiego byli Monika Kowal i Adam Paluszyński.

 

Komentarze Facebook
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś