Biznes

Znaczenie nagrań wideo w budowaniu personal brandingu – Grzegorz Kiszluk – KiszMasz TV – Odcinek 9

W nowym odcinku programu KiszmaszTV pojawią się naprawdę wyjątkowi goście. Będą to Dominika Maciołek dyrektor sprzedaży w telewizji internetowej Słodki Live oraz Tomasz Słodki pomysłodawca i założyciel kanału.

Porozmawiamy o tym, jak nagrania wideo sprawdzają się w budowaniu personal brandingu i co można dzięki temu osiągnąć.

Goście Grzegorza Kiszluka opowiedzą o tym, jak media elektroniczne wpływają na budowę PR i kanału dystrybucji. W natłoku informacji ważne jest, aby odbiorcy mogli odnaleźć  treści, które są nie tylko interesujące, ale i pozwalają dowiedzieć się nowych rzeczy. W związku z tym wymaga się aby przekaz skonstruowany był w taki sposób aby zaoszczędził  czas, a także pomógł rozwinąć zasoby.

Dlatego w naszym programie zastanowimy się nad tym, jak marki mogą poprzez multimedia, nie tylko reklamować swoje usługi, ale także występować w roli ekspertów dzieląc się doświadczeniem i tym samym budować zaufanie u potencjalnych klientów.Poruszymy także temat przyszłości treści wideo w biznesie oraz nowoczesnych narzędzi dotarcia do klienta i odbiorcy, a także zdradzimy kulisy powstania Rocznej Akademii Wystąpień Publicznych Tomasza Słodkiego. Zapraszamy serdeczni

Komentarze Facebook
Udostępnień
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś