BIZNES

Blogerzy – konkurencja dla wydawców i dziennikarzy? Między blogami a mediami

– Dziś bloger to wręcz instytucja, a same blogi są właściwie serwisami. Blogerzy dziś zatrudniają redaktorów, pozyskują reklamy i organizują sponsoring – uważa Anna Miotk z Polskich Badań Internetu i UKSW.

Czym się zatem różnią blogerzy od dziennikarzy? – Dzisiejszy bloger to trochę wyrazisty publicysta, ale też trochę ekspert. Ale nie do końca klasyczny dziennikarz czy reporter – zauważa Anna Miotk. W pewnym momencie blogosfera w Polsce mocno się skomercjalizowała. – To akurat naturalne, że jak do kogoś przychodzi miesięcznie 10 czy 50 tysięcy osób, to chce na tym zarabiać. A nawet jak sam nie chce, to przychodzą do niego marki i mu to oferują – mówi Artur Roguski z Why So Social?. I dodaje, że marki chcą nieco się ogrzać w świetle zaufania, które ma taki bloger.

Komentarze Facebook
Click to comment

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ostatnio

Pierwsza na świecie telewizja nadająca regularny program na Facebooku i YouTube, produkująca profesjonalne treści filmowe we współpracy z polskimi przedsiębiorcami, artystami, dziennikarzami, muzykami.

Copyright © 2016 - 2017 by: Compas Multimedia Tomasz Słodki

Do góry
Udostępnień
ś